Проектот за изградба на автопатот Тетово – Гостивар ќе започне со изградба на алтернативен пат, за да се обезбеди непречен сообраќај за населените места долж трасата. Вицепремиерот и министер за транспорт, Александар Николоски, потврди дека ова е приоритет за да се избегне изолација на општините и жителите додека траат градежните активности.

“Прво ќе се изгради алтернативниот пат, а потоа ќе се премине на реконструкција на мостовите. Прво се гради нов мост, а потоа се руши стариот. Ова ќе спречи изолација на населби како Брвеница и Гостивар,” објасни Николоски.

Технички предизвици и измена на трасата

Поради изградбата на цевковод за наводнување во Полошкиот регион, трасата на автопатот е изместена, што бара нов процес на експропријација на земјиштето. Министерот нагласи дека активностите се во тек и дека се очекува завршување на експропријацијата до март 2024 година.

“Измената на трасата беше неопходна за да се усогласиме со новите инфраструктурни барања. Ова донесе одредени предизвици, но ќе ги решиме навремено,” истакна министерот.

Гостивар – Букојчани: Фиксен рок и финансии

Во контекст на изградбата на автопатот Гостивар – Букојчани, Николоски истакна дека реализацијата е предвидена до крајот на 2027 година. За 2024 година се планирани околу 8 милијарди денари за автопатите на Коридорите 8 и 10д, кои се стратешки приоритети.

“Овие инфраструктурни проекти се од суштинско значење за поврзување на регионот и економски развој. Наша цел е навремена и квалитетна реализација,” додаде Николоски.


Пристап кој ги штити интересите на граѓаните

Со внимателно планирање, Владата обезбедува инфраструктурен развој кој ги минимизира влијанијата врз секојдневието на локалното население. Изградбата на алтернативниот пат ќе овозможи непречен сообраќај додека се реализира еден од најважните проекти во регионот.