Билетите на Croatia Airlines се поскапи од конкуренцијата, а некои линии се поскапи од прекуокеанските летови.
И покрај ова, како и државната помош од 400 милиони евра во последните 10 години, компанијата на Пленковиќ продолжува да акумулира загуби, тврди Ало.
Ова е само едно прашање што вработените во Croatia Arlines го подготвија за претседателот на Република Хрватска Зоран Милановиќ и премиерот на Република Хрватска Андреј Пленковиќ, а кое ќе биде поставено на состанокот на вработените во Croatia arilines закажан за утре во 14 часот.
Додека за хрватската авиокомпанија не цветаат рози, во Air Serbia работите земаат сосема поинаков тек, пишува Ало.
Српската авиокомпанија работи успешно, а беа отворени и нови летови кои го поврзуваат Белград со Марсеј, Фиренца, Неапол, Гетеборг, Келн, Каиро и Хамбург – сето тоа во мај оваа година. Во истиот ден имаме дури два лета до САД, до најголемите градови – Њујорк и Чикаго.
Потсетуваме, првиот лет на националната авиокомпанија „Air Serbia“ за Чикаго беше успешно завршен на 17 мај, а авионот при слетувањето на аеродромот во Чикаго беше пречекан со водени топови. Од почетокот на годината Air Serbia превезе над милион патници и оваа бројка само расте.
Од друга страна, вработените во Croatia Arlines се соочуваат со невидени системски проблеми.
Како што наведуваат, сите компании во Европа лани биле позитивни, а негативно работат само новата „ИТА“ која штотуку стартува, „САС“ која е нападната од конкуренцијата и „Хрватска“.
„Croatia Airlines“ на 1 јануари 2023 година требаше да и врати на државата 33 милиони евра. Не го вратиле бидејќи немаат пари, велат вработените. И покрај ова, компанијата купува нова флота од модели на Airbus А220 чии проблеми со доверливоста на моторот се проблем број 1 во светот, така што Swiss Air моментално има приземјена третина од својата флота А220, според Ало.
Во меѓувреме, Air Serbia има два нови модели на Airbus 330 и има намера дополнително да ја прошири својата помодерна флота со уште еден.
Понатаму, Ало забележува дека хрватската авиокомпанија ги прекршува правата на пилотите на гарантиран одмор, распоредот на летање е катастрофален, заостанува во поранешната држава, платите се исти во последните 23 години, само во паника покачени за 10 отсто бруто пред еден месец. Се поставува и прашањето како е именуван Директорот на сообраќај – имало ли конкурс за таа функција и кои се неговите ингеренции. Загрозени се не само платите на пилотите, туку и на кабинскиот екипаж, кои исто така се пониски од оние на конкурентските компании.
„Кога ќе воведеме сендвичи/оброци во „SkyShop“ како и сите други нормални компании“, е само едно од прашањата што вработените директно му ги поставуваат на менаџментот на Croatia Airlines.
Проблем е и паркирањето на вработените, но најтажно од се е прашањето поврзано со панталоните и кошулите, чиј број, како што се наведува, не е доволен за смени од 5-6 дена, а работниците предупредуваат на овој проблем веќе неколку. години.
Раководителите на хрватската авиокомпанија велат дека тоа е одлука на раководството.