Оваа недела, Маск изјави дека Тесла дефинитивно повторно ќе се продава за биткоин. Сепак, пред тоа, мора да се исполнат одредени услови, така што биткоинот, кој ќе може да купи автомобил Тесла, ќе мора да се минира со најмалку 50% обновливи извори на енергија. Кога нивната анализа ќе покаже дека се движат кон таа цел, тогаш Тесла ќе продолжи да го прифаќа биткоинот како платежно средство.
Маск рече дека Тесла и неговата компанија SpaceX, која се занимава со лансирање на авијација и вселенски летала, во моментов имаат одредена количина биткоин. Маск исто така истакна дека ниту тој лично, ниту неговите компании нема да ја продадат таа крипто валута. Тој додаде дека покрај биткоинот, тој поседува и одредена количина на други, етереум (ethereum) и (dogcoin).
Како и обично, од устата на Маск, информациите за биткоинот одлетаа директно во ушите на инвеститорите, кои ја кренаа цената на биткоинот неколку часа по објавувањето. За кратко време порасна за 10%, од 29 000 на околу 32 000 УСД.
Компанијата Тесла на почетокот на годината објави дека купува одредена сума на биткоин со цел да заработи пари на неа, но и затоа што тие може да ја прифатат како платежно средство за своите автомобили.
Почетокот на продажбата на автомобили „Тесла“ за биткоин беше официјално во март, а тоа се совпадна со растот на вредноста на таа криптовалута.
Сепак, два месеци подоцна, Илон Маск „сфати“ дека не е логично производителот на автомобили што промовира зелени технологии и заштита на животната средина истовремено да го охрабрува биткоинот. Рударството на таа криптовалута инаку предизвикува многу голема потрошувачка на електрична енергија, како и емисија на голема количина на стакленички гасови.
На тој начин заврши љубовната приказна за Тесла и биткоинот, барем што се однесува до плаќањата за автомобили, па цената на биткоинот започна да паѓа малку. Околностите, сепак, повторно се менуваат.
Во последно време во некои земји се повеќе се одбива гостопримството на рударите на Биткоин бидејќи трошат многу електрична енергија.
Извор: novaekonomija