Забраната во Велика Британија за продажба на нови бензински и дизел автомобили од 2030 година „ќе остане во сила“, изјави министер и покрај извештаите дека може да биде укината.
Говорејќи за време на серија интервјуа со радиодифузерите, министерот за надворешни работи Ендрју Мичел првично не се заложи за одржување на забраната, велејќи дека луѓето треба „да чекаат за каква било објава“ и дека тој не може да „пророкува за иднината“.
Но, по серијата прашања за ова прашање, тој рече дека забраната од 2030 година останува во сила „и ќе остане во сила“.
Некои пратеници од ториевците повикаа на „преиспитување“ на брзината со која се остваруваат нето-нула цели, наведувајќи ги тензиите со решавање на трошоците за живот.
Но, Мичел рече „можете да ги направите и двете“, а исто така ги опиша шумските пожари на грчкиот остров Родос како „несомнено повик за будење“ за климатските промени.
Се посочува дека Риши Сунак размислува да ги одложи или отфрли мерките за справување со климатските промени кои би можеле да наметнат трошоци за потрошувачите.
Една од опциите на маса е ослободување за помалите производители на автомобили – наречено „ослободување од Астон Мартин“ – од забраната за нови бензински и дизел автомобили во 2030 година, според Тајмс.
Запрашан во програмата Би-Би-Си Радио 4 дали забраната за продажба на нови бензински автомобили од 2030 година сè уште е во сила, Мичел рече: „Апсолутно е“.
Запрашан дали ќе остане така, тој рече „добро, сè што можам да ви кажам е дека е на место“, но кога повторно го предизвикаа рече: „Па, се плашам дека не можам да пророкувам за иднината“.
Тој ја демантираше сугестијата дека не е сигурен дали ќе остане до крајот на мандатот на оваа Влада, велејќи: „Јас не велам тоа. Велам дека е во сила и остане во сила“.
Повторно прашан дали ќе остане во сила, тој рече: „И ќе остане во сила“.
Соочувајќи се со слични прашања околу забраната за бензин и дизел претходно на Тајмс радио, Мичел рече: „Мислам дека важно е да се чека каква било изјава од Владата“.
Тој рече дека Владата презела „пристапни“ мерки за намалување на емисиите и дека ОК е „водачка“ во областа на меѓународно ниво, додавајќи: „Но, подеднакво Владата стави до знаење на овој премиер дека ќе ги браниме луѓето од зголемените трошоци секогаш кога можеме.
„Секако дека треба да се стремиме кон нето нула“, рече тој за GB News, додавајќи „но подеднакво треба да ги браниме домаќинствата и поединците од зголемените трошоци“.
Тајмс, исто така, објави дека Владата размислува за забрана за нови населби со низок сообраќај (LTN), при што министрите, наводно, размислуваат да ги спречат советите да ја користат националната база на податоци со регистарски таблички за да го спречат спроведувањето на зоните.
Тоа доаѓа кога загриженоста околу планираното проширување на зоната со ултра ниска емисија во Лондон (Ulez) им помогна на ториевците да се задржат на стариот дел на Борис Џонсон Аксбриџ и Јужен Руислип за време на минатонеделните дополнителни избори.
Поранешниот деловен секретар Сер Џејкоб Рис-Мог и Дени Кругер, ко-лидерот на Новите конзервативци, група пратеници од ториевците избрани по референдумот за Брегзит, и двајцата повикаа зелените рокови да се преиспитаат в недела.