Автопатот Скопје-Блаце

На денешната прес-конференција, пратеникот од ВМРО-ДПМНЕ, Бране Петрушевски, изрази загриженост за проектот за изградба на автопатот Скопје-Блаце, оценувајќи дека предложената траса од 10 километри е прескапа, со планирани трошоци од 300 милиони евра. Според него, оваа цена е прекумена и неразумна за ваков проект.

Обвинувања за криминал и профит на поединци

Петрушевски ги обвини владејачките партии, СДСМ и ДУИ, за неспособност да изградат автопат во текот на седумгодишното владеење, нагласувајќи дека активностите биле насочени кон „калкулации за криминал и профит на поединци“. Тој го оцени проектот како уште еден пример за ваква пракса.

  • „СДСМ и ДУИ во текот на своето владеење не успеаја да изградат ниту еден автопат. Сè што правеа беа калкулации за криминал и профит на поединци, рече Петрушевски.

Спорна експропријација и купување на земјиште

Тој посочи на проблеми со експропријацијата, тврдејќи дека некои лица купувале земјиште пред почетокот на проектот, што создава сомнежи за злоупотреба. Петрушевски нагласи дека трасата со многу тунели е избрана за да обезбеди профит за луѓе блиски до владејачките структури.

  • „Очигледно е дека врвот на ДУИ и СДСМ сакал сериозно да профитира од експропријацијата и траса со многу тунели,“ истакна Петрушевски.

Барање за истрага од Јавното обвинителство

Петрушевски нагласи дека Јавното обвинителство е информирано за случајот и побара активна истрага бидејќи народот бара одговори. Според него, треба да се истражи дали претходната власт планирала да инкасира милиони преку блиски лица.

  • „Народот очекува одговори дали претходната власт сакала да инкасира милиони преку блиски лица. ЈО треба да покрене постапка и да даде одговори,“ рече Петрушевски.

Повик за поевтина алтернатива

На крајот, Петрушевски истакна дека изградбата на автопатот треба да се препроектира за да се намали цената. Тој смета дека Македонија не може да си дозволи да потроши 300 милиони евра за пат од само 10 километри, и дека препроектирањето ќе биде во интерес на јавните финансии.

  • „Македонија нема 300 милиони евра за фрлање на автопат од само 10 километри. Трасата треба да се препроектира и да се добие автопат по далеку помала цена,“ заклучи Петрушевски.

Тој додаде дека загубата ќе биде само за оние кои планирале да профитираат од проектот, но не и за државата.