Процесот на регрутирање за инженерските позиции на М-НАВ во Контролата на летање пропадна кога кандидатите избрани преку контроверзни огласи паднаа на тестовите за селекција поради недоволно познавање на одговорите. И покрај тоа, овие лица веќе биле ангажирани.
Следствено, синоќа сите инженери одговорни за безбедност на воздушниот сообраќај поднесоа оставки од своите раководни позиции добивајќи поддршка од еден од директорите на М-НАВ, Љубе Стаменковски, кој е првопотпишан на оставката.
Покрај тоа, раководителите во воздухопловна техника смислија тест прашања за да го проценат основното знаење на кандидатите, одредувајќи ја нивната соодветност за понатамошна обука или вработување. Беа закажани пост-тестови, интервјуа за избор на најквалификуваните кандидати.
Неодамнешниот контроверзен оглас предизвика последователната закана за штрајк на контролорите на летање, но контролорите се повлекоа по уверувањето од министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски, дека конкурсот ќе биде фер и нема да биде наместен. Оваа закана за штрајк не беше прва, а контролорите на летање му ја препишаа вината на директорот на М-НАВ, Фахрудин Хамиди, за ангажирање непотребен и неспособен персонал.
Оставки поднесе еден од тројцата директори, Љубе Стаменковски, кој работи и како инструктор, заедно со раководителите на секторите за информатичките и надзорни технологии, надзорни системи, навигациските системи, електроенергетските системи и секторот за воздухопловна технологија во Охрид.
Извор: 24mk