Националната авиокомпанија Air Serbia создаде голема конфузија кај многу патници кои се огласија на социјалните мрежи, бидејќи компанијата беше принудена да откаже голем број летови поради низа неповолни причини. Овој пресврт доаѓа по многу позитивни вести што ги слушнавме од Air Serbia во изминатите месеци, вклучувајќи голем број нови линии, рекорден број патници и профитабилен прв квартал (што е невидено во комерцијалната авијација).

Контакт центарот на Air Serbia во моментов е најмногу на удар – што може да се очекува бидејќи многумина се обидуваат да откријат што се случува со нивните летови. И додека патниците се обидуваат да добијат информации, Air Serbia објави дека воведува нова сезонска линија до Охрид. Како дел од своето големо проширување, Air Serbia отвори нов контакт центар во Ниш во април, каде што работат 60 вработени.

Се очекува, меѓу другото, во наредниот период авиокомпанијата да треба да испрати различни авиони од планираните на одредени дестинации бидејќи ќе ги испраќаат оние авиони кои се бесплатни бидејќи побарувачката за изнајмување авиони во целата индустрија е голема. Некои други авиокомпании исто така откажаа голем број летови на крајот на првиот квартал – но додека други откажаа однапред, Air Serbia продолжи да објавува нови летови поради големата побарувачка. И тогаш дојдовме до ненадејна оптимизација на распоредот на летови на 18 јуни.

Бидејќи во неделата беа откажани седум појдовни и пет влезни летови, трендот продолжи и во понеделникот. До објавувањето на овој текст, податоците од веб-страницата „Флајтрадар24“ покажаа дека се откажани летовите од Белград за Софија, Тирана, Тел Авив, Букурешт, Цирих, Будимпешта, Милано и Прага. Вкупно 77 летови на Air Serbia ќе полетаат од Белград во понеделник.

Според известувањето на компанијата „Air Serbia“, патниците за промените биле информирани преку е-пошта, СМС или преку агенти, но не се даваат информации колку долго пред патувањето ја добиле оваа информација, а се чини дека многумина ја добиле само на аеродромот.

Дополнително, објавите на Твитер покажуваат дека патниците не можеле да стапат во контакт со компанијата за да го решат статусот на нивниот лет, па дури и да добијат поддршка во однос на сместување, храна или пијалоци, што е вообичаена практика кога летовите доцнат.

„@airserbia нема ниту едно лице за услуги на клиентите? Ми го откажавте летот. Тогаш не ми дадовте никаква опција да резервирам нов лет преку Интернет. Срам од авиокомпанија“, напиша корисникот GMannion, на кој исто така реагираше компанијата на таа мрежа.

По многуте најави и во текот на ноќта и во понеделник наутро,  Air Serbia околу пладне се огласи на Твитер, извинувајќи се за непријатностите и барајќи од патниците да испратат повеќе детали во директна порака.

Повеќето летови беа откажани затоа што планираните авиони не пристигнаа навреме за Air Serbia, но и поради низа причини кои ја засегаат целата воздухопловна индустрија, вклучително и недостаток на работна сила на одредени аеродроми и доцнење во синџирот на снабдување.

Доколку вашиот лет е откажан, имате право на ваучер во вредност на купениот билет и дополнителни услуги, зголемен за 10 отсто од вредноста на нето тарифата, данок на гориво (YQ) и дополнителни услуги. Висината на аеродромските такси Платеното нема да се зголеми Доколку доброволно го откажете патувањето, можете да аплицирате за да добиете ваучер кој ќе ви биде наплатен според условите на тарифата и придружните такси. Ваучерот важи една година од датумот на издавање. За да го искористите ваучерот, посетете ја најблиската филијала на Air Serbia или јавете се во нашиот Контакт центар“, се наведуваат компаниите на веб-страницата на авиокомпанијата.