Народна банка воведе нова регулатива за заштита на граѓаните од непотребни давачки при затворање на платежни сметки или картички. Според Игор Величковски, директорот на Дирекцијата за платни системи при Народната банка, доколку рамковниот договор на граѓанинот со банката е постар од шест месеци, банката не може да наплатува провизии за затворање на сметката или картичките. Банката е должна веднаш да ја затвори сметката по барање на граѓанинот или во рок од 30 дена доколку има отказен рок наведен во договорот.
Во случај некој граѓанин да сака да се спротивстави на какви било трошоци наметнати од банката, тој има право да го поднесе својот приговор директно до банката. Доколку приговорот не се реши, граѓаните можат да го ескалираат проблемот до Народната банка, која ќе ја надгледува и решава жалбата. Народната банка ќе ја разгледа жалбата, ќе стапи во контакт со вклучената банка и ќе го информира граѓанинот за соодветноста на нивниот приговор. Доколку е валидно, Народната банка ќе и достави инструкции на банката како да се справи со приговорот.
Величковски во интервјуто се осврна и на проблемот со неактивни сметки. Вообичаено е поединци да отвораат банкарски сметки за различни цели и понекогаш да забораваат на нив, оставајќи средства зад себе. За да се реши ова, новата законска рамка вели дека доколку граѓанинот не ја користел својата платежна сметка повеќе од две години или не успеал да комуницира со давателот на платежни услуги во тој период, банката ќе ја прогласи сметката за неактивна. За штедните сметки, кои обично имаат подолги рокови, доколку граѓанинот не комуницирал со банката 10 години, сметката исто така ќе биде класифицирана како неактивна.