Возовите се враќаат

Македонија повторно го зајакнува железничкиот сообраќај, со што патниците ќе имаат повеќе можности за безбедно и економично патување. Возовите ќе сообраќаат двапати дневно на релацијата Скопје – Куманово – Бељаковце, а целата рута ќе се поминува за 41 минута.

Николоски: Денеска тргнува првиот воз од Скопје кон Куманово

Железничката мрежа ќе се прошири до Крива Паланка во 2025 година

Според министерот за транспорт и врски, Александар Николоски, веќе од октомври следната година, истата линија ќе биде продолжена до Крива Паланка, откако ќе биде целосно изградена железничката пруга.

„Во тек се завршните подготовки за продолжување на линијата до Крива Паланка. Очекуваме од октомври 2025 година возовите да го поврзат и овој дел од државата,“ изјави министерот Николоски.

Дополнително, тој најави дека годинава повторно ќе бидат воведени железничките линии кон Тетово, Гостивар, Кичево, Кочани и Штип.

Расте бројот на патници и карго превозот

Николоски оцени дека минатата година има значителен пораст на прометот во патничкиот и карго железничкиот сообраќај. Ова е позитивен сигнал за развојот на железничката инфраструктура и подобрување на транспортните услуги во земјата.

„Минатата година забележавме драстично зголемување на карго и патничкиот железнички сообраќај. Ова покажува дека инвестирањето во железницата дава резултати и дека граѓаните повторно ја препознаваат оваа услуга како сигурен и економичен транспорт,“ истакна министерот.

Македонски железници излегува од финансиската криза

Директорот на Македонски железници, Александар Кошутиќ, изрази оптимизам во врска со иднината на железничкиот сектор во земјата. Возовите конечно се враќаат во Македонија.

„Македонски железници полека, но сигурно излегува од состојбата на загубар. Се зголемува побарувачката, а со новите инвестиции ќе обезбедиме уште поквалитетна услуга за патниците и стопанството,“ изјави Кошутиќ.

Овој процес вклучува и обновување на железничкиот возен парк, како и модернизација на постојната инфраструктура.

Интензивни преговори за железничкиот тунел со Бугарија

Во тек се и преговори за заедничката изградба на железнички тунел на Коридорот 8, кој треба да ги поврзе Македонија и Бугарија.

„Преговорите со Бугарија се во завршна фаза. Очекуваме позитивни вести во наредните недели, доколку има добра волја од бугарската страна,“ изјави министерот Николоски.

Тунелот е клучен дел од регионалната железничка мрежа и ќе придонесе за побрзо и поефикасно поврзување меѓу двете земји.

Железничкиот сообраќај се враќа во полн капацитет – возовите ќе бидат 14

Железничкиот сообраќај се враќа во функција со 14 возови, кои ќе сообраќаат на повеќе линии низ државата.

„Обезбедени се пет локомотиви за патничкиот и пет локомотиви за товарниот сообраќај, а во функција се ставени уште четири дополнителни возови,“ соопшти министерот Николоски.

Тој потврди дека наскоро ќе бидат воведени нови линии до Тетово, Гостивар, Кичево, Штип и Кочани, со што ќе се подобри железничкиот превоз во различни региони на земјата.

Заклучок

Со овие чекори, железничкиот транспорт во Македонија добива нов импулс. Растечката побарувачка, новите инвестиции и проширувањето на железничката мрежа ќе овозможат побрз, побезбеден и поекономичен превоз за граѓаните и стопанството.

Клучни факти:
✔️ Дневни возови на релација Скопје – Куманово – Бељаковце (41 минута патување)
✔️ Од октомври 2025: проширување до Крива Паланка
✔️ Раст на патничкиот и товарниот сообраќај
✔️ Нови железнички линии кон Тетово, Гостивар, Кичево, Кочани и Штип
✔️ 14 возови во функција, 10 нови локомотиви
✔️ Интензивни преговори за железнички тунел со Бугарија