Интензивна изградба на делницата Гостивар – Букојчани

Изградбата на Коридорот 8 продолжува со забрзан интензитет, без оглед на временските услови. Работите се фокусирани на делот од Гостивар до Букојчани, каде моментално се изведуваат големи градежни активности. Американско-турскиот конзорциум Бехтел и Енка, кој е одговорен за изведбата, во моментов се концентрира на седмиот километар од трасата.

Според Џозеф Чува, надзорник на теренските работи, се врши изградба на два моста, од кои едниот е на петиот километар, а другиот на седмиот километар. Во следните фази се очекува да започне изградба на трет мост на осмиот километар.

  • „Моментално сме во втората секција од проектот. Овој проект е поделен на четири секции, при што првата и втората се меѓусебно поврзани. Во моментов се изведуваат активности на долгиот мост што се наоѓа зад мене, каде што вршиме ископи и поплочувања за подигање на пониските делови од трасата,“ изјави надзорникот на теренските работи Џозеф Чува.

Дополнителните активности на оваа делница вклучуваат сечење на планински терени и мерки за заштита на околината заради обезбедување стабилност на теренот.

  • „Во моментов сме ангажирани на заштита на теренот, бидејќи изведуваме сечење на планински делови и истовремено градиме мостови. Поради тоа е клучно да се применат заштитни мерки за да се обезбеди стабилност и сигурност на теренот,“ изјави Џозеф Чува, надзорник на теренските работи.

Интеграција со локалното население

Од компанијата Бехтел и Енка нагласуваат дека посветуваат големо внимание на односите со локалното население во близина на трасата на Коридорот 8. Специјален тим е задолжен за комуникација со жителите на блиските села, со цел да се постигне транспарентност и да се минимизираат можните негативни ефекти од градежните активности.

  • „Целта ни е да бидеме добри соседи и да одржуваме блиска комуникација со локалните жители. Имаме специјален тим кој редовно ги информира жителите за градежните активности во нивна близина, бидејќи за нас е важно тие да бидат запознаени со тоа што се случува и да имаат доверба во проектот,“ истакна надзорникот на теренските работи Џозеф Чува.

Локалните жители добиваат информации за градежните активности преку редовни состаноци и известувања.

  • „Жителите во близина на трасата треба да бидат информирани за тоа што се гради и кога ќе биде завршено. Оваа комуникација е клучна за да се изгради доверба меѓу градежната компанија и локалната заедница,“ изјави Џозеф Чува.

Клучни податоци за Коридорот 8

Коридорот 8 е еден од најголемите инфраструктурни проекти во државата, со цел поврзување на клучни градови и региони. Целосната должина на трасата изнесува 110 километри, поделена на четири делници:

  • Тетово – Гостивар (прва делница)
  • Гостивар – Букојчани (втора делница)
  • Прилеп – Битола (трета делница)
  • Струга – Ќафасан (четврта делница)

Проектот е дел од договор вреден 1,3 милијарди евра, склучен со конзорциумот Бехтел и Енка. Согласно договорот, изведувачите се обврзани да ги завршат сите градежни активности во рок од 4 години и 7 месеци, што ја прави оваа изградба еден од најзначајните инфраструктурни зафати во државата.

Клучни моменти од изградбата на Коридорот 8

  • Интензивно темпо на изградба на делницата Гостивар – Букојчани.
  • Во тек е изградба на три мостови – на петиот, седмиот и осмиот километар.
  • Интеграција со локалното население преку редовни известувања и транспарентна комуникација.
  • Сечење на планински терени и изведба на заштитни мерки за стабилност на трасата.
  • Договор за изградба вреден 1,3 милијарди евра, со обврска да се заврши во 4 години и 7 месеци.

Изградбата на Коридорот 8 напредува со забрзано темпо, и покрај временските предизвици. Бехтел и Енка активно работат на изградба на три клучни мостови на делницата Гостивар – Букојчани, додека паралелно се вршат и заштитни мерки за теренот. Од голема важност е и интеграцијата со локалното население, каде што жителите се информирани за градежните активности.

Проектот вреден 1,3 милијарди евра се очекува да биде завршен во рок од 4 години и 7 месеци, што ќе овозможи побрза и поефикасна транспортна поврзаност меѓу клучните региони.