Високата инфлација значително го промени потрошувачкото однесување на луѓето во Германија. Според резултатите на компанијата за истражување на пазарот GfK, потрошувачите најмногу штедат на секојдневните намирници или производи за лична нега. Што се однесува до патувањата, ова лето нема да се заштеди, а што се однесува до облеката, се претпочитаат поевтини производи.
– Ефектите од инфлацијата се особено видливи кај секојдневните производи како што се намирниците или производите за лична нега. Севкупно, оваа област забележа голем пад на обемот во месеците од јануари до мај. Купиле 8,2 отсто помалку месо и сувомеснати производи, 8,5 отсто помалку свежо овошје и зеленчук и 7 отсто помалку пекарски производи – откриле истражувачите, пренесува списанието „Феникс“.
Потрошувачите со поголема веројатност ги користат специјални понуди или купуваат брендови на производителот. Учеството на брендовите во вкупната продажба во првиот квартал е зголемено за 34,6 отсто. За 36 проценти од луѓето, цената во моментов е најважниот критериум при донесување одлука за купување.
Според истражувањето на GfK, додека производите за секојдневна употреба забележале силен пад во обемот, туристичката индустрија се развива во спротивна насока. По повеќе од две години од пандемијата на корона, потрошувачите имаат многу да сменат. Бројот на приватни резервации за патувања во тековната летна сезона е споредлив со минатата претпандемиска 2019 година, а во некои случаи дури и надминат.
Имаше и доцнење во побарувачката за облека за време на пандемијата. Во моментов, модните купувачи очигледно намерно се обидуваат да ја избегнат инфлацијата. Просечната платена цена беше малку пониска отколку во мај 2019 година. Според истражувачите на пазарот, зад ова стојат две стратегии: потрошувачите купуваат поевтини производи во специјализирани продавници или преминуваат на други продажни канали со пониски цени.