Генералниот секретаријат на Владата го финализираше договорот за јавна набавка со филмската продуцентска куќа „Вертиго-НМЕ ДОО“. Договорот, вреден 355.000 евра или 21,8 милиони денари, опфаќа организирање и спроведување на владина кампања од јавен интерес, која ќе трае 45 дена.

Вреди да се напомене дека критериумот за доделување на договорот се базираше на најдобриот сооднос помеѓу цената и квалитетот. Но, до Секретаријатот пристигна само една понуда, која дојде исклучиво од продуцентската куќа „ВЕРТИГО-НМЕ“. Понудената сума изнесувала значителна сума од 18.497.355 денари или 300.000 евра без ДДВ.

Во рамките на кампањата, договорената продукциска куќа ќе наплати од Владата сума од 73.800 денари без ДДВ за изработка на слоган и дизајн на лого. Дополнително, за создавање на идејно решение за комуникациска стратегија, вклучувајќи идејни решенија за пораки, надворешно рекламирање, промотивни видеа и анимации, ќе бидат потребни 123.000 денари. Владата одвои 369.000 денари или 6.000 евра за изработка на идејно решение за ПР стратегија. Понатаму, пакетот услуги, кој опфаќа креирање на ПР стории, интервјуа, соопштенија, настани и подготовка на материјали за медиумска промоција, чини 2.878.200 денари или приближно 47.000 евра.

За секоја специфична област, изработката на главните пораки поединечно ќе чини 92.250 МКД. Притоа, визуелниот идентитет на кампањата ќе изнесува 184.500 МКД. Владата ќе плати 36.900 денари без ДДВ за поставување на пет билборди. Дополнително, за изработка на пет видеа ќе бидат направени трошок од 1.937.250 денари (околу 31.500 евра), што резултира со вкупно 9.686.250 денари без ДДВ, што е противвредност на 157.500 евра.

Создавањето на десет видео анимации ќе и наметне на Владата вкупен трошок од 1.783.500 денари, а со тоа финансиски ќе влијае на граѓаните. Понатаму, за дигитална стратегија на социјалните мрежи е издвоена сума од 553.500 денари без ДДВ, која опфаќа решенија за банери, графички дизајни и текстови за нивните профили. Банерите ќе бидат по цена од 2.500 евра за секој или 250 евра поединечно. Графичките решенија за социјалните мрежи ќе изнесуваат 92.250 денари или околу 1.500 евра, додека за креирање текстови за два профила на Фејсбук и два профили на Инстаграм ќе бидат потребни 270.600 денари. Изработката на идејно решение за медиумска стратегија ќе чини 123.000 денари.

За време на 45-дневниот период на кампањата, изнајмувањето позиции за надворешно огласување ќе изнесува 882.525 денари или 14.350 евра. Дополнително, за дигитално рекламирање се издвоени 412.911 денари или 6.700 евра, а за рекламирање конкретно на социјалните мрежи се издвоени 467.769 денари или 7.600 евра.

Владата е одговорна за покривање на овие трошоци, што на крајот влијае на финансискиот товар на граѓаните.

Извор: A1ON