По долгогодишна телевизиска доминација во информирањето на граѓаните за политичките теми, Евробарометар 2023 конечно го потврди она што веќе беше нашироко познато без анкети – дека граѓаните во огромно мнозинство се потпираат на интернет за сите видови информации, вклучително и политичките вести. Перцепцијата за доминација на телевизијата главно произлегува од погрешното таргетирање прашалници.

Според „Плузинфо“, дури и истражувањето на Евростат спроведено во 2021 година покажа дека мнозинството од 72 отсто од македонските граѓани на возраст меѓу 16 и 74 години го користеле интернетот за читање онлајн медиуми или пристап до електронски верзии на весници. Интересно е што овој процент се усогласува со просекот на земјите-членки на ЕУ.

Наодите нагласуваат значителна промена во начинот на кој граѓаните ги консумираат политичките вести и остануваат информирани. Со тоа што интернетот станува префериран медиум, тој поставува нови предизвици и можности за медиумските организации, креаторите на политиките и самите граѓани. Како што дигиталните платформи продолжуваат да се развиваат, разбирањето на овој тренд станува клучно за да се обезбеди ефективна комуникација и демократско учество.

Извор: Независен