Засилена контрола на прекинувачи за гориво по несреќата на „Ер Индија“

Јужна Кореја воведе засилена контрола на прекинувачи за гориво, како дел од истрагата за катастрофата на авионот „Ер Индија“. Во несреќата загинаа 260 лица. Иако производителот „Боинг“ и Американската агенција за цивилно воздухопловство (FAA) уверуваа дека прекинувачите се безбедни, мерките се преземаат како превентивна активност.

Прелиминарниот извештај покажува дека двата прекинувачи за гориво биле исклучени скоро истовремено веднаш по полетувањето. Снимките од пилотската кабина го прикажуваат дијалогот каде еден пилот го прашува другиот зошто го исклучил горивото. Одговорот бил дека тоа не го направил тој. Извештајот потсетува на препораката од FAA од 2018 година, која советува, но не обврзува авиокомпании со одредени модели „Боинг“, вклучително и 787, да ги проверат прекинувачите за да спречат случајно исклучување.

Инспекции и наредби за проверки од авиокомпании и регулатори

Генералната дирекција за цивилна авијација на Индија издаде наредба за проверка на прекинувачите за гориво кај моделите „Боинг“ 787 и 737. Индиски и меѓународни авиопревозници веднаш почнаа со инспекции во согласност со наредбата.

Австралиската авиокомпанија „Квантас“ и јапонската „Еј Ен Еј“ известија дека ги спроведуваат препораките на FAA уште од 2018 година. Дополнително, Сингапурските авиолинии спроведоа нови или дополнителни проверки откако беше објавен извештајот. Тие потврдија дека сите прекинувачи за гориво на нивните авиони „Боинг“ 787, вклучувајќи ја и нискобуџетната подружница „Скут“, работат нормално.