Лидерот Христијан Мицкоски ги изложи плановите за обнова и унапредување на железничката мрежа на Македонија, која е во лоша состојба. Со оглед на тоа што земјата во моментов нема функционален железнички систем, задачата што претстои е предизвикувачка, но императивна за новата влада на ВМРО-ДПМНЕ.
Мицкоски како клучен приоритет ги посочи инфраструктурните проекти, особено спроведувањето на брзата пруга север-југ. Оваа амбициозна иницијатива има за цел да им овозможи на возовите во Македонија да постигнат просечна брзина од 120 километри на час. Мицкоски во интервју за „Република“ ја потенцира стратешката важност за подобрување на железничката мрежа.
Извештајот за напредокот на Европската комисија укажа на лошата состојба на железничкиот сообраќај во Македонија, нагласувајќи го недостатокот на политичка посветеност на неопходните реформи. Следствено, постои итна потреба за акција во оваа област.
Железници-Инфраструктура, компанијата одговорна за управување со железничкиот систем, претстави два значајни проекти. Првиот вклучува создавање на сосема нова рута способна да прими возови со голема брзина. Сепак, проценетиот трошок за овој потфат изнесува значителни 4 милијарди евра, како што изјави Никола Марков, директорот на Железници-Инфраструктура во интервју за „Слободен печат“. Вториот проект повлекува постепена реконструкција на постоечката железничка пруга, што ќе им овозможи на возовите да сообраќаат со брзина до 100 километри на час.