– Групацијата ја рангира Италија меѓу светските пазари со најголем потенцијал, истакна Барони, според извештајот на Affari & Finanza-La Repubblica, објавен денеска.
Целта е бројот на ресторани во Италија во следните четири години да се зголеми на 800 од сегашните 630 објекти и да се зголеми бројот на вработени од сегашните 25 илјади на околу 40 илјади.
Продажбата на брза храна на глобално ниво е тешко погодена од пандемијата на коронавирус, чии последици донекаде ги ублажија услугите со нарачки на оброци од возило, консумацијата надвор од угостителските објекти и доставата.
Во Италија, прометот минатата година се намали на 1,4 милијарди евра, од 1,6 милијарди во 2019 година.
Компанијара, според Барони, очекува да ја заврши оваа година со поголем промет во однос на 2019 година пред пандемијата, благодарение на нарачките за консумирање надвор од рестораните и испорака на храна, кои сега претставуваат над 60 отсто од нивната продажба.