Екипа стручни нуркачи од МВР треба да изврши увид во темелот на разнишаниот столб на дното на реката Црна, по уривањето на железничкиот мост кај Стоби. Увидот ќе даде појасна слика за потребните операции и времетраењето потребно за реконструкција на мостот. Деканот на Градежниот факултет Горан Марковски утринава предводеше стручен тим на терен за да изврши темелно испитување. Професорот Марковски смета дека поместувањето на еден од средните столбови на мостот е единствената позната причина за оштетувањето.
Како последица на уривањето, стопиран е товарниот железнички сообраќај, додека патничкиот сообраќај се одвива преку автобуски превоз меѓу Градско и Кукуричани. Овој немил инцидент доаѓа само пет години откако беше реконструиран првиот среден столб на мостот, за повторно да попушти во септември 2018 година, слично на вториот столб сега. Градежните експерти советуваа дека на двата столба им е потребна поправка, но само еден е реконструиран. Инцидентот дополнително ги влошува проблемите со кои се соочуваат македонските железници, кои сообраќаат по дотраени шини и мостови со помалку возови. Двете јавни претпријатија на Македонски железници со години бележат загуби, а државата дава финансиска поддршка од буџетот. Сепак, се чини дека нема доволно средства за модернизација, ниту пак планови за приватизација.