Фотографиите од камерите за брзина нема да стигаат до домовите

Во значајна промена на политиката, италијанското Министерство за транспорт во саботата објави дека повеќе нема да испраќа фотографии од камерите за брзина до возачите, наведувајќи ја зголемената загриженост за приватноста. Наместо тоа, лицата фатени како возат со брзина поголема од дозволената ќе добијат известувања за казни директно на нивната регистрирана адреса.

Пристап кон приватноста и фотографиите од камерите за брзина

Италијанските власти ја нагласија важноста на приватноста, укажувајќи дека сликите снимени со камерите за брзина ќе се користат само доколку возачот формално поднесе жалба против изречената казна. Одлуката, наводно одобрена од италијанските служби за заштита на податоци според ДВ, има за цел да постигне рамнотежа помеѓу спроведувањето на законот и заштитата на приватноста на граѓаните.

„Кориере дела сера“ објави случаи каде откритијата од фотографиите од камерите за брзина доведоа до неуспешни врски, бракови или деловни зделки. Ова прилагодување на политиката се стреми да ги ублажи таквите несакани последици, притоа задржувајќи го фокусот на јавната безбедност.

Салвини ги предизвикува практиките

Вицепремиерот и министер за транспорт Матео Салвини изрази критики против употребата на камери за брзина за генерирање приходи. Салвини тврдеше дека општините ги експлоатираат овие уреди, пренасочувајќи ја нивната првична цел за обезбедување безбедност на патиштата.

„Мораме да спасиме животи преку превенција и контрола, но и да ги спасиме паричниците на граѓаните со тоа што ќе ги ослободиме од анархијата на камерите за брзина“, нагласи министерот за транспорт Матео Салвини, а пренесува „Кориере дела сера“.

Редефинирање на поставеноста на камерата за брзина

Салвини предложи стратешко преиспитување на локациите на камерите за брзина, залагајќи се за нивно присуство во области со висок ризик како оние околните училишта и болници. Сепак, тој цврсто се спротивстави на нивното поставување на патишта со две ленти исклучиво заради собирање приходи, тврдејќи дека тоа ги оптоварува и малтретира возачите.

Нацрт-уредбата, наведена од Corriere della Sera, ја нагласува фундаменталната улога на камерите за брзина во обезбедувањето безбедност и регулирањето на сообраќајот, отфрлајќи ја идејата за овие уреди како финансиски алатки за општинските совети.

Камери за брзина во Италија

Со приближно 11.000 камери за брзина, Италија води меѓу земјите-членки на ЕУ. Одлуката да се преиспитаат и реформираат политиките на камерите за брзина одразува поширока заложба за зачувување на индивидуалната приватност, спречување на злоупотреба и одржување на деликатна рамнотежа помеѓу безбедноста на патиштата и личните справа.

Извор: Независен