– Тоа сакаме да го укажеме во континуитет. Дека учебникот е само едно наставно средство или помагало. Меѓутоа треба да имаме и енциклопедии и друг тип на заедничка активност помеѓу учениците, интеракција помеѓу наставникот и учебникот – сето тоа е учење, и токму затоа сакаме и во новата концепција да поттикнеме да не се користи стриктен распоред. Најважно е да ги постигнеме излезните резултати од учење а не да се држиме во дадени формати и секое дете да се трудиме да го ставаме во калап и да му предаваме учебник. Ние треба да постигнеме резултати на учење преку користење на многу поголем број на средства или методи кои што ќе може да ги примени еден наставник, рече Царовска.
Царовска: Наставата не е нужно поврзана со учебник
Ц
Учебникот е само едно наставно средство и помагало и наставата не е нужно поврзана со него, истакна во Тема на денот на Сител Телевизија, министерката за образование и наука Мила Царовска.