Министерот за транспорт, Александар Николоски додели 12 милиони евра за локални улични проекти како дел од пакетот помош од 100 милиони евра за општините, нагласувајќи ја посветеноста и покрај буџетските ограничувања.

Најава на Министерот за транспорт Александар Николоски

Министерот за транспорт Александар Николоски најави издвојување 12 милиони евра за локални улици за време на гостувањето во „За или против“ на телевизија Алфа. Ова финансирање е дел од поголемиот пакет помош од 100 милиони евра наменет за општините, со цел да се подобри инфраструктурата и покрај буџетските предизвици во Македонија.

Исплата и идни обврски

Николоски потврди дека до крајот на месецов ќе бидат исплатени дополнителни 88 милиони евра додека се чека на одобрување од Собранието. Оваа иницијатива се очекува да ги забрза капиталните проекти низ општините, поддржувајќи го економскиот раст и развојот на инфраструктурата.

Предизвици и фискална одговорност

Признавајќи ги буџетските ограничувања, Николоски ја увери јавноста во посветеноста на Владата за финансиска внимателност при исполнување на обврските. Тој изрази оптимизам за изгледите на буџетот за следната година, нагласувајќи го тековното спроведување на политиката за одржлива економска стабилност.

“Ние сме посветени на исполнување на нашите ветувања, и покрај буџетските предизвици. Следната година ќе развиеме сопствен буџет за спроведување на нашите политики. И покрај овие тешки услови, иницираме реализација на проектот оваа година. Јавноста е свесна за нашата одлука за постепено зголемување пензии за 5.000 денари Денеска доделив 12 милиони евра за локална изградба и реконструкција на улици и патишта, проект олеснет преку Светска банка, а остатокот ќе се обезбеди преку ребалансирање, со што општините ќе имаат пристап до 100 милиони евра за капитални проекти.

Стратешки инфраструктурни приоритети

Во однос на предложената пруга кон Бугарија долж Коридорот 10, Николоски ги истакна логистичката комплексност и оперативните предизвици. Наместо тоа, тој се залагаше за приоритет на брзата железничка врска од Скопје до Солун, предвидувајќи подобрена регионална поврзаност и економска интеграција со Централна Европа.

“Јас сум против преголемото трошење на неутилитарни проекти. Инвестирањето во железница каде што возовите не можат да надминат 60 километри на час е непрактично. Понатаму, неизвесностите го опкружуваат завршувањето на железницата и посветеноста на Бугарија на нејзиниот дел. Прашањето за границата останува нерешено. со само делумно развиен план за тунел Според мене, најкорисен проект за Македонија е брзата железница од Скопје до Солун, со брзина од 200 километри на час за патници и 160 километри на час за товар транзит до Централна Европа преку Македонија, намалувајќи го патувањето Скопје-Солун на само 1 час и 15 минути. Балканот“.

Напредок во развојот на експресните патишта

Николоски, исто така, го пријави напредокот на клучните проекти за експресни патишта, вклучително и фазите од Градско до Прилеп и Ранковце до Крива Паланка, кои се планирани да завршат во текот на годината. Овие иницијативи имаат за цел да ја модернизираат транспортната мрежа на Македонија, да го олеснат патувањето во странство и да го промовираат економскиот развој во целните региони.

Сумирано, неодамнешните најави на министерот Александар Николоски ја нагласуваат посветеноста на Владата за унапредување на инфраструктурните проекти клучни за локалниот развој и покрај финансиските предизвици.