Хроника за негирање: Лефков со Преглед на изминатите пет години на Стево Пендаровски
Стево Пендаровски стана централна фигура, заплеткана во мрежа од негирања и контроверзии. Во текот на изминатите пет години, случаите на Пендаровски да се негира себеси, владини функционери или да се соочи со негирања од различни институции се повторувачка тема. Ваквата шема не остана незабележана и се чини дека на денот на изборите народот се подготвува за гласен демант вели Миле Лефков, пратеник и член на ИК на ВМРО-ДПМНЕ.
Долг и напорен пат за Пендаровски
Миле Лефков, пратеник и член на ИК на ВМРО-ДПМНЕ, истакна дека за Пендаровски да се искачи на друго ниво, претстои долг и напорен пат. Клучното прашање што го поставува Лефков е како може да се очекува Пендаровски да достигне нови височини кога неговото однесување на состаноците фрапира. Лефков живо се присетува на примерот кога Пендаровски му се обрати на Бојко Борисов со неочекуван израз на „љубави“.
Сенки на сомнеж: сомнителните асоцијации на Пендаровски
Лефков ја извади на виделина поврзаноста на Пендаровски со наркобосовите и дилерите, овековечена на фотографии. Пратеникот тврди дека ако Стево Пендаровски тврди дека не знаел за оние со кои бил фотографиран, тоа предизвикува загриженост за улогата на претседателот во националната безбедност. Од друга страна, ако Пендаровски признае свесност, интегритетот станува горчлив проблем.
Тивок набљудувач: Пасивноста на Пендаровски пред хаосот
Друга спорна точка што ја покрена Лефков е пасивниот став на Стево Пендаровски за време на хаосот околу патните исправи. Додека граѓаните се соочија со државен притвор и не можат да ја напуштат Македонија, претседателот не презеде проактивни мерки за да ја олесни ситуацијата. Лефков тврди дека Пендаровски не се трудел да одговори и да одговори на предизвиците со кои се соочуваат граѓаните во однос на личните документи, секојдневна борба за многумина.
Пресудата: Политичкиот епилог на Стево Пендаровски
Лефков наведува:
„Стево Пендаровски, најодговорно тврдам дека е завршена приказна на политичка сцена“.