Ова е 17-ти последователен месец на пораст по повеќе од шест години пад на индексот на дигитални цени на Adobe. Зголемувањето на цените на почетокот на празничната шопинг сезона, време кога трговците на мало обично почнуваат да нудат поволни цени, е уште еден знак за тоа колку е раширена инфлацијата.

Електронската трговија имаше корист од пандемијата бидејќи луѓето затворени дома претпочитаа да нарачуваат се од нивните телефони или компјутери.

Adobe очекува 1 од 4 долари да се потроши онлајн оваа празнична сезона.

-Бидејќи е-трговијата зазема поголем удел во вкупната продажба на мало, трендовите на цените стануваат се поважен показател за нето влијанието врз потрошувачите, нагласи Вивек Пандја, аналитичар во Adobe.

Сепак, зголемените цени на интернетот остануваат далеку под основната инфлација.

Годишниот раст на индексот на цени на Adobe во октомври е исто така побавен отколку во септември, што е знак дека некои трговци на мало понудија попусти за да ги наведат потрошувачите да купуваат рано за подароци поради тешкотиите во синџирот на снабдување.

Минатиот месец потрошувачите виделе повеќе од 2 милијарди пораки за стоки што ги нема на залиха. Тековните прекини во синџирот на снабдување и силната побарувачка веројатно ќе продолжат да ги зголемуваат цените, според Пандја.

Од 18 категории производи што ги следи Adobe, само книгите имале пониска годишна инфлација во октомври од историскиот просек 2015-2019 година.

Adobe анализира 1 трилион посети на локации за малопродажба и над 100 милиони производи