Договорот ќе вклучува разгледување на побарувачката и производството на алтернативни горива за воздухопловство, како и на економските услови и регулаторното опкружување за поддршка на преминот кон позелена авијација.
Првиот проект е техничка физибилити студија за водороден центар на аеродромот и барањата за инфраструктура за поддршка на идните операции на авиони на водород, што треба да започне на почетокот на 2022 година и да трае две години. Ова вклучува производство, складирање и дистрибуција на водород, копнени услуги на авиони, логистичка опрема и системи за полнење гориво.
Ербас соопшти дека се надева, ќе донесе водороден авион на пазарот до 2035 година и потпиша договори со авиокомпании за слични студии. Авиокомпаниите ширум светот се обидуваат да ги исполнат амбициозните цели за емисии во согласност со владините обврски.
Авијацијата сочинува околу 2,5% од глобалните емисии на јаглерод.