Пандемијата на коронавирусот веќе донесе големи промени во начинот на кој јапонските корпорации, од кои многу се уште се многу крути и традиционални, го започнуваат својот бизнис.
Политичките лидери сега се надеваат дека ќе ги убедат компаниите дека флексибилното работно време, работата на далечина и растечката поврзаност можат да бидат корисни ако останат на сила дури и по завршувањето на здравствената криза.
Како дел од кампањата, владата соопшти дека во текот на четиридневната работна недела, компанијата ќе може да ги задржи способните и искусни работници, кои инаку би морале да заминат ако планираат да основаат семејство или да се грижат за постарите членови на семејството.
Четиридневна работна седмица, исто така, ќе охрабри повеќе луѓе да добијат дополнителни образовни квалификации или дури и да прифатат дополнителни работни места, покрај редовното вработување, наведуваат од владата.
Што е најважно, властите се надеваат дека дополнителен слободен ден секоја недела ќе ги охрабри луѓето да излегуваат и да трошат, со што ќе се зајакне економијата.
Исто така, се очекува дека младите ќе имаат повеќе време да се запознаат едни со други, да стапат во брак и да имаат деца, што делумно ќе им овозможи да се справат со влошениот проблем со паѓање на наталитетот, стареењето на националното демографско население и намалувањето на општата популација.